چیکار کنم بچه از بریچ بچرخه؟رو مثانمه اذیتم فشار میده

۱۰ پاسخ

دقیقا منم از انومالی ک رفتم بریچ دوبارم بارز رفتم‌سونو هنوز نچرخیده

حالت سجده باید بری و چهار دست ک پا جارو دستی بکشی

جارو دستی بزن
فعالیت کن
برا من چرخید هفته ۲۴

همه آرزو میکنن بریچ باشه سزارین شن شما برعکسی😅

برا من سرش پایینه هردم فشار میاره انگار سرشو میکنه تو رحمم یجوریه

هیچ کار

وای من رو کرده به پشت و فشار میده هرچی تو شکمم پا میکنه تو مثانم حالم بده

منم از اول بریچ بچم ولی تا الان اذیت نفهمیدم

خودش باید بچرخه من چهار روز بریچ بود انقد اذیت شدم بالاخره خودش چرخید

من هرکاری میکنم نچرخه هفته دیگه سونو دارم دعا میکنم بریچ مونده باشه اخه سزارین میخوام

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری