۹ پاسخ

منم پوشک میکردم بعد دکتور گفت چون حلقه اس میتونی بشوریش هم بعد سه روز شستمش

پوشک سایز ۴ ببند من اینکارو کردم

آره پوشک یه سایز بزرگتر ببند اصلا هم نگران نباش اره با جیش خودش زود خوب میشه فقط هر بار که تعویض میکنی پماد تتراسایکلین بزن و ۴۸ ساعت نشون بعد ۴۸ ساعت میتونی با آب ولرم بشوری .بدون پوشک همه جارو به گند میکشه

من همون موقه بعدختنه پوشکش کردم سه روزه خوب شد

باید یکسره پوشک باشه و هر چهار ساعت عوضش کنید و پماد بزنی

منکه همونجا ختنه کرد پوشک کردم بعد اونم پوشک کردم خیلی راحتره

من پوشک کردم، دکتر خودشم گف مای بی بی کن اگه مدفوع نکرد دیر باز کن ادرار خودش خوب میکنه

باید پوشک کنی که بتونی بغلش کنی
میتونی یکی دو روز اول بعد اینکه پماد زدی گاز استریل بذاری روش که اگه پی پی کرد کثیف نشه

پوشکش کن یه شماره بزرگتر بزن بهش اذیت نمیشه

سوال های مرتبط