خانما سونو رشد باید دکتر بنویسه یا خودمون ازاد باید بریم؟

۷ پاسخ

اینجا که دکتر یا آزاد فرقی نمیکنه با هر بیمه ای

من دکترم نوشته بود رفتم ۱/۱۵۰ شد، بعد دو هفته گفتم دکتر بهداشت نوشت بازم رفتم که ایندفعه آزاد حساب کردن ۲/۳۵۰ شد
آزاد خیلی زیاد میشه

دکتر بنویسه کمتر میگیرن ازاد بیشتر میشه

دکتر مینویسه

دکتر مینویسه

دکتر باید بنویسه

دکتر خودت بری بیمه تعلق نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری