اینجا که دکتر یا آزاد فرقی نمیکنه با هر بیمه ای
من دکترم نوشته بود رفتم ۱/۱۵۰ شد، بعد دو هفته گفتم دکتر بهداشت نوشت بازم رفتم که ایندفعه آزاد حساب کردن ۲/۳۵۰ شد
آزاد خیلی زیاد میشه
دکتر بنویسه کمتر میگیرن ازاد بیشتر میشه
دکتر مینویسه
دکتر مینویسه
دکتر باید بنویسه
دکتر خودت بری بیمه تعلق نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.