۱۴ پاسخ

پسر من عاشق اینی هست که عکسش گذاشتی خیلی دوسش داره نگاه می‌کنه من روشن میکنم

روشن هم باشه اصلا نگاه نمیکنه

دختر منم در حد چند دیقه جم کیدز میبنه

دختر من دیگه براش عادی شده نگاه نمی کنه فقط اگه اهنگ و شعر بزاره میاد وایمیسه جلو تلویزیون دست می زنه

تلویزیون ما کلا روشنه نمیدونم شاید چون سخت گیری نکردم این مورد چون توجه نمیکنه زیاد و براش مهم نیس چه روشن باشه چه نباشه حس میکنم سخت گیری این مورد حریص میشن بچها

چیکارکنم دخترم یکم تلوزیون ببینه😢 یعنی همش تو آشپزخونست یا ماشین لباسشویو روشن میکنه یا فندک گازو میزنه .ساعتا تلوزیون روشن باشه اصلا نگاه نمیکنه ببینه صدا ازکجاست

متاسفانه منم به این روش میدم هیچ جوره نمیشینه

سرپا غذا میدم حموم دسشویی بالکن راه پله 😭😭

پسرم خییلی میبینه . برنامه اهنگ کارتونی داره . ساعت ها نگاه میکنه .

یوقتایی میشینه یوقتایی میره دور میزنه میاد یکم میخوره دوباره میره ولی موقع غذا نباید تی وی و گوشی ببینن چون چیزی از غذا نمیفهمن نه مزه هارو نه روش غذا خوردن اینجوری فقط بچه سیر میشه و کل تمرکزش روی تصویریه که جلوشه

بعد اینکه من دوتا بچه هام مداااام تلویزیون روشن بوده یه تایمی هم انیمیشن میذارم نمیدونم از محدود نکردنمه یا چی اصلا نگاه نمیکنن تو این سن حالا پسرم بزرگتر که شد چرا میبینه

پسر من تلوزیون روشن یا خاموش براش فرقی نداره

چ خوب🫤🥴پسر من خیلی وابسته شده....کنترل رو میگیره خودش بالا پایین میکنه
انقدر میزنه روش که روشن کنم

بنام خدا اولا که نمیخوره دوما اگه‌هم بخوره با جنگ‌و دعوا دو قاشق ب زوووور سوما تلویزیون😂

پسر من حتی با تلویزیونم سرگرم نمیشه
از‌پنجره بیرونو‌ببینه سرگرم‌شه غذا میدم
یا هزار روش دیگه که پدرمو درمیاره

سوال های مرتبط

مامان فرزند مامان فرزند ۱ سالگی
خب مامانا دیدم ک خیلی هاتون برای غذا نخوردن بچه ها نگران هستید گفتم راهکار های خودمو بگم البته خداروشکر با رعایت اینا هیچ موقع برای غذاخوردن با دخترم مشکل نداشتم.
🌟اول اینکه مقدار غذای بچه بستگی به ژنتیک و جثه پدر مادر داره مثلا دوست من هم خودش هم شوهرش از من و شوهرم ریز ترن و کم خوراک ترن بعد بچش هم همینطوره میگم خوب هر بچه ای به پدر مادرش میره نگران نباش منو شوهرم هر دو خوش خوراک و درشت هستیم
بعد اینکه من هیچ موقع برای غذا خوردن به بچم اصرار نمیکنم ولی میبینم نمیخوره میگم حتما سیره بعد هم سعی میکنم بزارم گشنه بشه بعد غذا رو بیارم چون وقتی خوب گشنه نشده میلی به غذا نداره
بعد این وسط هم اصلا هله هوله و خوراکی بازاری نمیدمش ک جلو اشتهاشو بگیره بعد همیشه هم غذای تازه میارم نه مونده تو یخچال اصلا نمیدم همون بوی غذا ک تو خونه میپیچه تاثیر داره رو اشتها بعد دیگه موقع غذا خوردن اصلا سخت گیری نمیکنم لباسشو کثیف کنه بریز بپاش کنه میزارم به غذا دست بزنه بافتشو لمس کنه ی قاشق هم میدم دستش ک خودش یکم بخوره خودمم با بازی بهش میدم بعد کنارش حتما ماست میدم ک تنوع بشه چون ماست هم خیلی دوست داره به غذاش آبلیمو میزنم یا آلو میزارم ک ترش بشه و میلش بکشه اگر غذایی رو اصلا نخورد و فرار میکرد سعی میکنم یکم اول به لبش بزنم تا مزشو بفهمه بعد تصمیم بگیره که ادامه بده یانه
دیگه اینکه موقع غذا دادن میگم به به چه غذای خوشمزه ای گاهی به من نگاه میکنه خودم از غذاش میخورم یا به عروسکا تعارف میکنم😂
بعد موقع غذا دادن همش اسم اون غذا رو هم تکرار میکنم تا یاد بگیره