۵ پاسخ

هر۸ساعت ۱۵قطره میدم

هر ۶ ساعت ۱۰ قطره بود یک ماهگیش

من میدادم هشت ساعت۵قطره
یه ماهگی قطع کردبجاش شربت اهورانی نی ۶ساعت یکیونصفی قطره چکان

من یک ماهگی بردم هر هشت ساعت ده قطره میدم

بستگی به سن بچه داره من قبلا که میدادم هفته های اول هر هشت ساعت ۳قطره بود یه ماهش شد هر ۸ساعت ۶قطره الان که نمیدم

سوال های مرتبط