ماش پلو + ماست ماجان

ناهار پسری🐣🫀

تصویر
۸ پاسخ

پوست ماش و میترسم بره تو گلوش بعد چرا نیم دونه استفاده نمیکنی

سری بعدی بذار بیشتر برنج بپزع نرم بشع

من خیلی میزارم بپزه

نوش جونش
منم عدس پلو درست کردم برا دخترم

برنجش دون درشته که..‌.مگه دندون هاش کامله که اینا رو له کنه😕😕😕

همینطوری میخوره؟

نوش جانش ❤️

همینطور بدید میخوره؟! من امروز برنج نیمه امتحان کردم عق زد 🥲

له میکنید یا همینجوری نی نی میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی
مامان سامی مامان سامی ۱۲ ماهگی
مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 ۱۲ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان الشن مامان الشن ۱ سالگی