پوست ماش و میترسم بره تو گلوش بعد چرا نیم دونه استفاده نمیکنی
سری بعدی بذار بیشتر برنج بپزع نرم بشع
من خیلی میزارم بپزه
نوش جونش
منم عدس پلو درست کردم برا دخترم
برنجش دون درشته که...مگه دندون هاش کامله که اینا رو له کنه😕😕😕
همینطوری میخوره؟
نوش جانش ❤️
همینطور بدید میخوره؟! من امروز برنج نیمه امتحان کردم عق زد 🥲
له میکنید یا همینجوری نی نی میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.