۲ پاسخ

اره من همینطور بودم حتی دکتر گفت باید سقط بشه الان دو هفته عقب تراز تاریخ پریودیمه بارداریم
اصلا نگران نباش دو هفته دیگه بری همه چی اوکیه

عزیزم چون اندام تناسلی خوب رشد نکرده برای همون میگن صد درصد نیست دیگ

سوال های مرتبط