سبزی کوهی مثل اسفناج بپزم بخورم شنگ هم قاطیش داره

تصویر
۱۰ پاسخ

اسفناج که سبزی کوهی نیست بخور عالیه شنگ اصن نمیدونم چیه

ماهم از این سبزی کوهی ها داریم ولی بنظرم نخوری بهتره بالاخره مثل داروهای گیاهی هستن

نه شنگ ضرر نداره ،منم خیلی خوردم

من که خیلی خیلی شنگ هوس کرده بودم دو روز پیش خیلی خوردم البته تا صبح از معده درد مردم 😂😂

میگن سبزی های کوهی گرمن بهتره خورده نشن

اسفناج هم زیاد نباید بخوری چون میگن ویتامین آ داره

اره بریز قابلمه یه کاسه آب جوش بریز درشو بزار بپزه آبش خشک شد بکوب

شنگ فکر کنم گرم

من تاحالا ۲ بارخوردم مشکلیم نداشتم

اسفناج ک خوبه ولی شنگ نمیدونم خواهر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان ابری مامان ابری ۱۰ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان کسری وبین راهی مامان کسری وبین راهی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی