۱۲ پاسخ

عزیزم راحتتر از عمل بینی نداریم اصلا

پسرم ده ماهه بود عمل کردم خیلی راحته حتما برو

من میخام برای بار دوم عمل کنم میترسم😕
مشکل تنفسی دارم بعد عمل بینی
حالا هم با بچه سخته برام هم میترسم
وقتی میخاستم بینی مو عمل کنم ۰ انقد ذوق داشتم ک اصن ب درد فک نمیکردم
سختم نیست نقاهتش سخته یکم

منم خیلی دلم میخواد ولی بینیم گوشتیه میترسم کلی هزینه کنم آخرم برگرده مث قبل🥲

برو عمل کن ولی وقتی بچه ات دو سالش شد تا هورمونات برگردم سرجاش. و از طرفی بچه اتو از شیر بگیری
چون عمل بینی هم هورمونو بهم می‌ریزه

اما ارزششو داره حتما انجامش بده
اصن هم نترس
من قیافه الانمو خیلی دوست دارم دوباره برگردم عقب بازم عمل میکنم

ترس نداره ک خیلی راحته

عزیزم اصلا ترس نداره من الان ۴۳روزه عمل کردم نه درد داشتم نه ادیت فقط چند روز اول یه کم اذیت شدم ک بعداز درآوردن باند راحت شدم

هیچ ترسی نداره با خیال راحت برو من پنج ماه از عمل بینیم میگذره

ترس نداره که

اخخخ منم میخام ۱۵روز دیگه برمممم😭😭

به خوشگلی بعدش می ارزه☺️ترست تا وقتیه که پاتو نزاشتی تو اتاق عمل بعدش دیگ تا چند ساعت که چیزی متوجه نمیشی یکم بعدش اذیت داره که اونم میگذره

منم دوس‌دارم ولی خیلی میترسم😂

سوال های مرتبط

مامان نیاراد مامان نیاراد ۱ سالگی