منم دكترم چيزى نگفت
منم انجام ندادم دکترمم راجبش چیزی نگفت
بستگی ب دکترت داره
من ک انجام ندادم .. ۲۰ هفته م تو عید افتاد ... الانم جون ندارم انجام بدم
انجام بدی خیال خودت هم راحت میشه
برای سلامت ساختار قلب جنین هست
مهمه دکتر من نوشت انجام دادم
ضروری نیست ولی انجام بدی خیلی خوبه چون اگه خدای نکرده مشکل داشته باشه دارو میدن رفع میشه
به منم گف برو ۲۰هفتت شد مثل اینکه تازگی برا همه مینویسن
نگران نباش عزیزم اکثرا میفرستن . برای اینه که خدایی نکرده مشکلی نباشه .
برای غربالگری ضروریه، که خدای نکرده اگه قلب جنین مشکل داشته باشه متوجه بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.