خانما اکو قلب جنین همه باید بدن نمیدونم برای چی گفت بده

۱۰ پاسخ

منم دكترم چيزى نگفت

منم انجام ندادم دکترمم راجبش چیزی نگفت

بستگی ب دکترت داره

من ک انجام ندادم .. ۲۰ هفته م تو عید افتاد ... الانم جون ندارم انجام بدم

انجام بدی خیال خودت هم راحت میشه

برای سلامت ساختار قلب جنین هست
مهمه دکتر من نوشت انجام دادم

ضروری نیست ولی انجام بدی خیلی خوبه چون اگه خدای نکرده مشکل داشته باشه دارو میدن رفع میشه

به منم گف برو ۲۰هفتت شد مثل اینکه تازگی برا همه مینویسن

نگران نباش عزیزم اکثرا میفرستن . برای اینه که خدایی نکرده مشکلی نباشه .

برای غربالگری ضروریه، که خدای نکرده اگه قلب جنین مشکل داشته باشه متوجه بشن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جآنم🎀💗 مامان فاطمه جآنم🎀💗 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان روشنا مامان روشنا ۲ ماهگی