درود بر پوشک شورتی
عالیهههههه و راحت🎀🌈

۶ پاسخ

من دوس ندارم
مگه اینکه هربار بچه رو بشوری
پی پی که میشورم جیش و اگه نشورم میخوام پاش کنم حس خوبی ندارم

عکسشو بزار عزیزم
شدیدا دنبال اینم ک شرتی بخرم

از سایز ۴هست
اره داروخونه
من قبلا گرفتم الان تونستم استفاده کنم از مدل های دیگه ارزونتره ولی عالی تره

من یه بسته خریدم امتحانی هنوز استفاده نکردم🤐

از داروخانه خریدین؟ قیمتش چنده؟ چجوریه

پوشک شورتی‌ از چ سایزی هس قیمتش چقدره

سوال های مرتبط

مامان 🦋طهورا🦋 مامان 🦋طهورا🦋 ۱۱ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ سالگی