من چندتا گرفتم ولی زیاد به کارم نیومد بنظرم
من که اسپرت نیم تنه خیییلی راحت تره برام
شیردهی عالیه اگه جنس خوب بگیری یعنی باید گررون با کیفیت بخری وگرنه معمولیا به درد نمیخوره من سر دخترم چندتا جنس خوب خریدم عالی بودددد عصای دست انگار
شیردهی عالیه
من یکسره شیردهی میپوشم حدیث
اره شیردهی به کار میاد اگر شیر خودتو بخوای بدی، من یکی خریدم اگر شیر داشتم دو سه تا دیگه میخرم
من الان با این نیمتنه ها و اسپرت ها خیلی راحت ترم
من هر دو بار شیردهیم با اسپرت خیلی راحت بودم، شیردهی بدردم نخورد اصلا
ورزشیا بگیر عالیع راحت بالا پایین میشه شیردهی وقتی نمیکنی سه ساعت بازکنی
منک شیردهی خیلی لازمم میشه
من دیدم همه میگن شیر دهی خوب نیس و استفاده نکردن
سوتین اسپرت راحتی میگیرم
چیزش شله؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.