امکانش خیلیییی کمه
ولی صفر نیس
چرا ال دی نیخوری؟
من تخمک گذاریمو کاملا متوجه میشم ترشحاتم زیاد و حتی اسیدی میشه گاهی کشاله های راهنم قرمز میشه. رقیق و بی رنگ میشه. بعد اون به طور خیلی محسوسی ترشحاتم کم میشه. دوسه روز بعد ازون تخمکت از بین رفته و باردار نمیشی. اما قبل تخمک گذاری ریسک نکن چون اسپرم میتونه ۴ ۵ روز زنده بمونه داخل رحم
ما ۷سال همینطوری جلو گیری داشتیم بقیه وقتا کلا جلوگیری نداشتیم تایم تخم گذاری و احتمال بارداری طبیعی. خیلی حال میداد
بعدشم که ماه اول اقدام باردار شدم. بعد بچه میترسیم همیشه طبیعی داریم. اما دوستم ازم روشو پرسید با یه بار باردار شد دخترش ۸سالشه🤣
خب چرا قرص ال دی یا آمپول نمیزنی؟
من یبار ۴روز قبل پریود بدون جلوگیری داشتم حامله شدم وسقط کردم
اگر منظم هست پربودیت مشکلی نیست منم چندبار اینکارو کردم
دقیقا منم یه دوستی دارم که میگه ما همیشه مثلا یک هفته قبل پریودی ، شوهرم جلوگیری نمیکنه ، ..
احتمالش صفره وقتی تخمکی نیست
احتمالش هست عزیزم
منکه کلا دیر حامله میشم هیچوقتم جلوگیری ندارم 😬😀
اگه بچه نمی خوای ریسك نکن
کار ۱ بار یهو می بینی خدا خواست و گرفت
اگه بچه می خوای مشکلی نداری
ك راحت باش
دیگه شد هم شد دیگه انشالله صحیح و سلامت باشه
منم قبل پریودی همیشه بدون جلوگیری رابطه داشتیم چهار سال، حالا یهو شانس تو حامله نشی بذار یه روز قبل پریودت
اره احتمالش هس
نه نزدیک پریود امکانش نیس
بله هست
نه عزیزم احتمالش خیلی کمه ... حال کنین😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.