۱۳ پاسخ

کباب تابه ای مرغ و شوید باقالی

من دل گوسفندی مزه دار کردم کباب بکنم براش

ابگوشت گذاشتم هم خودمون هم پسرم

خوراک لوبیا

سیب زمینی سرخ کردم با یکم گوشت چرخ کرده و رب زدم بعد بهش برنج اضافه کردم

من همون ناهار ظهر همیشه میدم هویج پلو با مرغ پخته بودم

احتمالا ماکارونی

چلو گوشت با گوشت گوسفندی براش گذاشتم

من یکم‌سوپ گذاشتم کباب مرغ هم داریم

مگه هنوزجدادرست پیکنید غذاشون و

سوپ دال عدس و رشته و جو دوسر پرک .قاطی پاتی ریختم یکم مقوی شه😂

من عدسی ظهر درست کردم براش نخورد شیرو ترجیح داد شام همونو میدم بهش

احتمالا براش دال عدس بذارم

سوال های مرتبط

مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی