شما شیشه شیر رو با مایع مخصوص میشورین نیازه؟ اگه آره چه برندی؟

۷ پاسخ

من مایع ظرف شویی می‌شورم بعدش میجوشونمش

من مایع استریل مانا خریدم اما هنوز استفاده نکردم

مایع ضد عفونی کننده و شوینده شیشه شیر مارک از فیروز هست تا ماستلا و چیکو همشون خوبه و بخر بچه دل دردی میشه با مابع های ما

من استریل یونی گرفتم، ابجیم با اب جوش میشست ولی میگفت بازم تمیز نمیشه

منم قبلا یونی استفاده کردم چون کف هم میکنه شیشه پستونک لیوان حتی بشقابشم میشستم باهاش خیلی راضی بودم.ولی مثلا چیکو کف نمیکنه مث اب هستش باید بذارش توش تا ضدعفونی شه.یونی بهتره

مایع استریل شیشه یونی بگیر عالیه

شنیدم مایع استریل یونی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته چهلم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی