من مایع ظرف شویی میشورم بعدش میجوشونمش
من مایع استریل مانا خریدم اما هنوز استفاده نکردم
مایع ضد عفونی کننده و شوینده شیشه شیر مارک از فیروز هست تا ماستلا و چیکو همشون خوبه و بخر بچه دل دردی میشه با مابع های ما
من استریل یونی گرفتم، ابجیم با اب جوش میشست ولی میگفت بازم تمیز نمیشه
منم قبلا یونی استفاده کردم چون کف هم میکنه شیشه پستونک لیوان حتی بشقابشم میشستم باهاش خیلی راضی بودم.ولی مثلا چیکو کف نمیکنه مث اب هستش باید بذارش توش تا ضدعفونی شه.یونی بهتره
مایع استریل شیشه یونی بگیر عالیه
شنیدم مایع استریل یونی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.