طفلکیا خیلی سخت میگیرن اولش سینهرو
دختر منم گم میکنه نوک سینهمو حتی وقتی تو دهنشه
حتما خشک باشه سینه و دهن بچه چون خیسی حس لامسه بچه رو کم میکنه نمیفهمه نوک سینه کجاست
سر بچه رو با دست بگیر که تکون نده و سینهتو بذار دهنش سرش رو ول نکن بذار کامل متوجه این شد که سینه تو دهنشه به حالت عادی برگرد
کی نمیزاره منم نزاشتن بچم زردیش رفت تا ۱۷ از گرسنگی بچه تو کار خودتو بکن
شیرتو بدوش بهش بده با شیشه یا سرنگ.
گلم نزار کسی واس خودت بچت زندگیت هرکدوم تصمیم بگیره هرمادری صلاح بچه خودشو بهترمیدونه اینو کلی گفتم چون خودم تجربش کردمو واقعااذیت شدم.اگ دیدی شیرت سیرش نمیکنه از گوشه سینت باسرنگ شیر خشک بهش بده اما تاجایی که میتونی سعی کن سینه خودتو بدی اگ نگرفت بعداز کلی تلاش بعدش برو سراغ شیشه چون بعدش غصشو میخوری ک بچت ازسینت شیرنخورد.ببین منم بعد زایمانم چون هم پسرم وهم خودم بستری بودیم بیمارستان ب پسرم شیر خشک میداد اما باسرنگ اومدیم خونه چندبار سینموقشنگ گرفت وشیرخورد بعد چندبار بهونه میگرفت منم ب حرف دکتر پسرم کردمو با سرنگ بهش شیر میدادم از گوشه سینم چون گف ب هیچ وجه شیشه نده چون دیگ سینتو نمیگیره واگ نگرفت تلاشتو بکن وباید صبورباشی ولی هرچی گفتم ب حرفم گوش ندادنو ب بچم شیشه دادن وشیرخودمم هربار ک بچم شیر میخورد سرمیرفت کل لباسم خیس میشد ولی هرکارکردم سینمو نگرفت دیگ خیلی گریه میکردم از غصه ک پسرم شیر خودمو نمیخوره چندبار دوشیدم تو شبشه ریختم بهش دادم خورد ولی خب شیرم دیگ کم شد بعد ی مدت دوباره امتحان کردم موفق شدم اما یکم میگیره سینمو دیگ گریه میکنه بهونه میگیره شیشه میخاد.همون غصه وتصمیمی ک دیگران گرفتن برام شد درس عبرت ک نزارم برا بچم تصمیم بگیرن وفقط خودموشوهرم اگ کسیم چیزی بگه یا بخاد سر خود چیزی بهش بده مث اب یا عرقیجات نمیزارم چون تا۶ماهگی برابچه سمه حتی اب چون کلیه بچه رو از کارمیندازه.اگ ب شوهرتم گفتن ک از طریق اون حرفشونو ب کرسی بنشونن بازم زیر بار نرو وبا منطق باشوهرت حرف بزن ک قانع شه وبدونه حق داری و حرفت درسته
شیر دوش برقی بگیر
شیر خودت رو با قطره چکون بچکون رو سینه و سعی کن سینه رو بهش بدی
شیر دوش باعث میشه نوک سینت نرم بشه شیر هم همینطور
ببخشید یه سوال ثبت احوال قبول کرد اسم بچت رو بزاری ملورین ؟
شیرخشک هم میخوای بدی چون بلد نیست سینه رو بگیره با قطره چکون بریز گوشه لپش
عزیزم شیرتو بدوش بعد با سرنگ از بغل سینت بهش بده گولش بزن فکر کنه شیر از سینت هست بذار مک بزنه کم کم میگیره
کیسه آب گرمم حتما بذار رو سینت
بهش شیر ندی مرتب زردی میگیره ها
استرس و از خودت دور کن با آرامش بهش شیر بده
میتونی شیرتو بدوشی کم کم بهش بدی
یا شایدم روش شیر دادنت اشتباهه برو بهداشت قشنگ یادت میده چکار کنی
اول اینکه خودت باید آروم باشی تا بچه بغلت آروم بگیره..استرس بگیری اون وروجک خیلی زودمتوجه میشه..من خودم بچم اینطوری بود بغلش میکردم راه میرفتم میزاشتم زیر سینم نوکشو فشار میدادم شیر ک اومد میذاشتم دهنش آروم تکونش میدادم تا قشنگ میگرفت و آروم میشد..یکم صبر و تحمل میخواست ولی موفق شدم😕🙂با اینکه سزارین بودم و درد وحشتناکی هم داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.