۶ پاسخ

اگه ادرار و مدفوع خوبه
وزن بگیره یعنی شیرت خوبه

اگه مک میزنه یهو میزنه زیر گریه رفلاکس یا کولیک داره
نیاز به شیر خشک نیست
آروغ بگیر یه ذره آرومش کن دوباره بزار زیر سینه
حیفه از شیرت میوفته اگه شیرخشک بدی

دکتر گفت هر بچه ای میزان شیر خوردنش متفاوته

خب سه دقیقه خیلی تایم کمی هس برا سیر شدن و اینکه بعدش گریه می‌کنه نشونه سیر نشدنش و خسته شدنشه.شیرتو بدوش بهش بده سیر که بشه بدنش آرامش میگیره خودش شیشه رو پس میزنه و بعد آروغش راحت حداقل یه ساعت و نیم می‌خوابه.کم خوابش دلیلش گرسنه بودنشه

احتمال داره چون سیر نمیشه زود بیدار میشه و کلا شیرمادر زود هضمه...و اینکه گریش باید بدونی از دل درده یا از گشنگی

۳دقیقه خیلیی کمه برای سینه خودت...کلا ده دقیقه اول آبه و ده دقیقه بعد شیر اصلی تو میاد در صورتی که پشت سرهم مک بزنه

سوال های مرتبط