۶ پاسخ

من عدسی گذاشتم براش
عدسو ی روز کامل خیس کردم بعد پوستشو گرفتم گذاشتم فریزر هرسری بخوام بپزم با مقداری عصاره مرغ یا گوشت میپزم.

احتمالا کوکو سیب زمینی

سوپ میپزم🥹🥹🥹.

دو وعده برنامه داشت صبحی حلیم خورد نهار هم الویه خورد دیگه شام نمیدم

شام و ناهار چی بپزم خودمون کم بود این بچهام اضاف شدن😒😁

سرلاک😂

سوال های مرتبط

مامان مَهوا❤️ مامان مَهوا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی