مامانا کدوماتون شیرخشک خارجی میدین؟؟

۲ پاسخ

منsma میدم
توچی مبدی عزیزم؟

هعییی، کاش پولش بود الان
ولی ببلاک ۱ میدم
به نظرم خارجیا نفخشون کمتره

سوال های مرتبط