ای خواهر ماها هممون اعصابمون ضعیف هست . فک نکنم ربطی به قرص داشته باشه من یکسال و چند ماهه دارم میخورم بهتر از استرس بارداریه
بله عزیزم بدتر از همش لک صورته🥺
خیلیییی من یماه پیش خوردم تا مرز افسردگی و خودکشی رفتم
بللللللله😵💫
ضعیف نمیکنه به فنا میده🤦♀️من دوسال خوردم با خودمم درگیر بودم😂این ماه کنار گذاشتم
شدیدا👌
به شدت😂😂
من یبار تو عمرم خوردم عین چی پاچه میگرفتم
اره وحشتناک
آره خیلی
من ال دی مصرف میکنم خیلی عصبی میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.