من رفتم فایده نداره فقط باید ۳۰۰ ملیون خرج کنی
خیلی ازش تعریف میکنن ولی بنظرم پیشش نرو من یه بار رفتم پیشش برای معاینه خیلی بد اخلاقه و توجه نمیکنه دوسه تا بیماراش هم شهرستانی بودن چند ماه میومدن پیشش راضی نبودن گفتن هی میبره میاره وهیچی
خیلی ازش تعریف میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.