نظرتون در مورد دکتر شهناز فشارکی چیه؟

۳ پاسخ

من رفتم فایده نداره فقط باید ۳۰۰ ملیون خرج کنی

خیلی ازش تعریف میکنن ولی بنظرم پیشش نرو من یه بار رفتم پیشش برای معاینه خیلی بد اخلاقه و توجه نمیکنه دوسه تا بیماراش هم شهرستانی بودن چند ماه میومدن پیشش راضی نبودن گفتن هی میبره میاره وهیچی

خیلی ازش تعریف میکنن

سوال های مرتبط

مامان سنجاب🐿️ مامان سنجاب🐿️ هفته نوزدهم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌وششم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری