نظرتون در مورد دکتر شهناز فشارکی چیه؟

۱۰ پاسخ

اصلاااااااااا

عالیییی
من ۴ بار آی وی اف ناموفق داشتم پیش ایشون باردار شدن و زایمان کردم خیلیم خوش،اخلاق و بانمکه

خوبه ولی زیرمیزی خیلی میگیره. من پیش هتاو تهرانی باردار شدم مطبش شلوغه ولی می ارزه

نــــه
خیلیییی شلوغِ و متاسفانه چند نفر چندنفر میفرستن داخل برا سونو،سونوها رو حول حولی انجام میدادن و سریع! موقع ویزیت تند تند چندتا سوال میکرد و داروها رو به ماما میگفت و میفرستادت بیرون!بعد کلی باید معطل میشدی تا ماما برات توضیح بده!از ساعت ۲ که میرفتیم ساعت۷ تموم میشد مثلا! اصلا قبولش ندارم،دو سه نوبتم پیشش رفتم با این حال ولی نتیجه نگرفتم و همشم اعصاب خوردی بود،عوض کردم

عالیه خیلی خوبه
من خواهرم رفته پیشش تنبلی تخمدان داشت و شوهرش هم ضعیف بود
الان دو تا بچه داره
زیاد حرف نمیزنه ولی کارش عالیه

بنظرم برو پیش دکتر فردوس محرابیان جواب میگیری حتما من خودمم مشکل داشتم رفتم پیشش جواب گرفتم

ما فامیلمون بعد ۱۰سال ناباروری پیشش ک رفت باردار شد
دستش سبک و خوبه ولی قبل زایمان ۴۰تومن زیر میزی گرفت از طرفی این فامیلمون شرایط اورژانسی شد ۴۰روز زودتر زایمان کرد خود دکتر هم نیومده بود برا زایمانش
پول روهم هیچی پس نداد

بنظرم برو پیش دکتر حقیقت یا شهرزاد شریف زاده
من خودم پیش دکتر حقیقت تحت نظربودم خیلی راضیم

معمار زاده هم میگن خوبه

بستگی داره براچی بری پیشش؟برا درمان نازایی که حرف نداره من پیشش بودم کلی دکتر عوض کردم فقط پیش فشارکی جواب گرفتم ولی وقتی باردار شدم عوضش کردم چون وقت نمیزاره برا بیمار و چند تا چند تا ویزیت میکنه و خیلیییی شلوغه

سوال های مرتبط

مامان سنجاب🐿️ مامان سنجاب🐿️ هفته نوزدهم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌وششم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری