عزیزم من تاپیکاتو خوندم فکر کنم سقط داشتی بعد سقط. سونوگرافی ندادی؟ شاید خدایی نکرده بقایا مونده هنوز تو رحمت به خاطر همین بی بی چکت مثبت میشه یه سونوگرافی بده محض احتیاط
نزدیک تخمک گذاری نیستی؟ منم ماه گذشته نزدیک تخمک گذاریم پا درد و سینه درد شدم کم کم خوب شد
بارداری عزیزم پریود شدی بعدش باردار شدی زود بوده لقاحت به خاطر همین بی بی چک نشون داده ولی خیلی تازس به حرف من گوش کن فردا صبح با اولین ادرارت ی بی بی دیگه بزن اگر اون خط دوم پررنگ تر شده بود برم آزمایش انشالله هرچی خیره پیش بیاد برات
فکر نکنم حامله باشی بیبی چکت منفی نشون میده
شاید بخاطر تغییر فصل هس و ضعیف بودن بدنت
کاش چکاب کامل انجام میدادی
علائم سرماخوردگی
من روز تخمکگذاری گاهی اینجوری میشم، موقع پریود که همیشه
حاملگی😅
باردار نیستی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.