۴ پاسخ

حتما برو دکتر ویروس بدیه خیلی مواظب بچت هم باش که ازت نگیره

واای من از دیشب درگیر شدم اصلا خواب نداشتم از بس شکم پیچ و تهوع داشتم دیگه صبح رفتم دکتر سرم و دارو دادکمتر شده ولی هنو شکمم یع کوچولو درد داره

اخر چیکار کرد

وای شوهرم ۳ روز درگیرش دیگه کلافه شدم هر جی دارو و دوا بوده خورده ولی انگار نه انگار

سوال های مرتبط