۱۰ پاسخ

گریپ میکسچر نرس هارویز/خیلی خوبه و من ب ب کر میدم اونم عالیه خودمم دایمیتکون جویدنی میخورم یک روز درمیان علی الخصوص وقتی ی چیز نفاخ بخورم میخورمش ک هم خودم اذیت نش
م هم شیرم نفاخ نشه

کر میچر ۳ سیسی

من کولیکز و اینفاکول خریدم هر دوش خوبه ولی اینفاکول قوی تره بنظرم روزای اول خیلی زور میزد بعد لینفاکول دادم دفعش بیشتر شد و اینکه یکی گفته بود هل رو با نبات دم کنم خودم روزی دولیوان بخورم از وقتی اینکار رو کردم بچم خیلی خیلی کم زور میزنه بنظرم موثر بوده چون الان فقط موقع دلدرد بشه یه بار تو شبانه روز اینفاکول یا کولیکز میدم همون دم نوش رو خوردم زور زدنش کم شده

من از کولیک پدیا خیلی جواب گرفتم

کولیک ریلیف هر ۸ ساعت ۶ قطره
دکتر به من اینجوری گف
کولیکزم داشتم ۱۰ قطره بود
گرمیچرم عالیه یه سی‌سی
از خودت نده وقتی میبینی به خودش میپیچه یا خیلی زور میزنه دسشویی یا باد شکمش نمیاد بده
دکتر به من گف اگ بیشتر از ۳ ساعت داش زور میزد بده
بازم دوس داری ببر یه دکتر بهت بگه یا تلفنی مشاوره بگیر

گریپ میکسچر خارجی خیلی خوبه

عزیزم این چرت پرت هارو نده
فقط فقط اینفاکول بده عالیه
از سیسمونیا بخر

خواهر من نورس هارویز رو استفاده میکرد واسه پسرش خیلی راضی بود

اگه رفلاکس داره اصلا نده اینا رو

گریپ میکسچر رو میدم هر هشت ساعت یک سی سی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کارن مامان جوجه کارن ۶ ماهگی