۲۵ پاسخ

اینم یکی دیه

تصویر

اینم اخری

تصویر

بنظرم اگ میتونی در شیشه ای نباشه اصلا بعدا همش بچه باز و بسته میکنه شیشه میشکنه

اینم یکی دیه

تصویر

اینم یکی دیه

تصویر

اینم یکی دیه

تصویر

5 دوس دارم

دو قشنگ تره مگه مخای برای جهاز بگیری به نظرم دومی خیلی نازه

۵ بهتره

نظرم اینه کمد جدا بگیری ویترینم جدا
برای نوزادیش اندازه کمد اوکیه اما یه چیزی بگیر بچه مدرسه رفت لباساش جا شه خیلی جای کمی داره دوبار هزینه نکنی

ساده تر قشنگ تره

۵بهتره

وسطی هم اسپرته هم ساده هم قشنگ

شماره ۵

شماره ۶

عکس ۵مینیمال تره والان روبورسه بیشتریاازاین میخرن وچون ساده تره قدیمی هم نمیشه زود

شماره ۵

یک قشنگ تره

شماره ۵ از بقیه قشنگتره

شماره ۵ قشنگه به نظر من

شماره۵

۵ بنظرم

همشون قشنگه ها ولی یکم زیادی شلوغه انگار قشنگه ولی سلیقه من نیست

۵ بهتره

اولی بهتره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا✨💙🧿 مامان هدیه خدا✨💙🧿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد