خانوما بنظرتون برا نینیم 5تیکه بخرم یا 19؟

۸ پاسخ

۱۹ خیلی تیکه های بی استفاده داره

سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی  میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
رضایت همه مشتریم هست
هر کسی خواست عضو بشه به این ایدی تو روبیکا پیامم بده
nini_heed@

من از هردو گرفتم ۵ تیکه سایزش بزرگتره

من یه پنج تیکه سایز یک گرفتم یه دست هم ازین تیکه ای ها سایز صفر و یک گرفتم
با یه ست بیمارستانی به نظرم اینجوری متنوع تره تا اینکه نوزده تیکه همش یه طرح باشه

۱۹ تیکه اضافه بدردنخور توش داره
۱۳ تیکه کاربردیه ۵ تیکه هم بخر

من۵تیکه خریدم ولی ست بیمارستانی و نافبند هم جداگرفتم

19تیکه چیزای چرت زیاد داره

۱۳ تیکه عالیه همه چیزش استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان کوشولو💙🥹 مامان کوشولو💙🥹 هفته نوزدهم بارداری
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ترنم و وروجک مامان ترنم و وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری