۱۹ خیلی تیکه های بی استفاده داره
سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
رضایت همه مشتریم هست
هر کسی خواست عضو بشه به این ایدی تو روبیکا پیامم بده
nini_heed@
من از هردو گرفتم ۵ تیکه سایزش بزرگتره
من یه پنج تیکه سایز یک گرفتم یه دست هم ازین تیکه ای ها سایز صفر و یک گرفتم
با یه ست بیمارستانی به نظرم اینجوری متنوع تره تا اینکه نوزده تیکه همش یه طرح باشه
۱۹ تیکه اضافه بدردنخور توش داره
۱۳ تیکه کاربردیه ۵ تیکه هم بخر
من۵تیکه خریدم ولی ست بیمارستانی و نافبند هم جداگرفتم
19تیکه چیزای چرت زیاد داره
۱۳ تیکه عالیه همه چیزش استفاده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.