سلام خوشگلا چطوره این 5تیکه واسه پسرم؟؟؟
سایز صفره😍😍😍😍😍

تصویر
۷ پاسخ

ووووی خداااا چه مردونه س و نازه 😍😍😍😍😍
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم
😊
هر چی هم خودم در مورش تحقیق میکنم برای خرید که چی رو از چه برندی بخرم، اونجا میذارم که مامانا استفاده کنن
آیدی کانال:
@ninisismooni

اا منم کپ اینو خریدم

مبارکه از سایت خریدی؟ چند؟

از کجا گرفتی عزیزم

قشنگه عزیزم مبارکه😍 از سایت سفارش دادی؟

اره چه خوبو کاربردیه

خیلی قشنگه عزیزم😍مبارکه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی