خانما ست بیمارستانی همش سایز صفره؟

۵ پاسخ

خواهرزادم بدنیا اومد ۲۸۵۰ وزنش بود رفتم برای جشن اسم ده روزه اش سایز دوصفر خریدم!!!

من سر اولی ۳۲۰۰ بود سایز صفر به دردم نخور خوبه یک برداشته بودم یک اندازش بود هم صفر هم یک ببر بحتما

سایز یک هم هست تو بازار
ست بیمارستانی همیشه آخر کار بخر ک وزن بچت مشخص میشه ولی اکثرا 0 تا 3ماه اوکی هس

هر نوع بچه درشت و تپلی سایز صفر اونموقع سایزشه

خب باید باشه🫤

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍼🛵 مامان 👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد