خواهرزادم بدنیا اومد ۲۸۵۰ وزنش بود رفتم برای جشن اسم ده روزه اش سایز دوصفر خریدم!!!
من سر اولی ۳۲۰۰ بود سایز صفر به دردم نخور خوبه یک برداشته بودم یک اندازش بود هم صفر هم یک ببر بحتما
سایز یک هم هست تو بازار
ست بیمارستانی همیشه آخر کار بخر ک وزن بچت مشخص میشه ولی اکثرا 0 تا 3ماه اوکی هس
هر نوع بچه درشت و تپلی سایز صفر اونموقع سایزشه
خب باید باشه🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.