خیییلی درد کشاله ران دارم.مخصوصا موقع جابه جایی.
علتش چیه؟؟؟

۴ پاسخ

عزیزم من ازاول تاآخرش داشتم صبر وتحمل میخواد واقعا

هم بچه بزرگ شده سنگینه فشار میاد به اگن همم لگن داره جا باز میکنه عضلات دورش ضعیف میشن هنوز ماه اخری بدترم میشه🤧

عزیزم تا اخر بارداری دیگه همینه بخاطر بزرگ شدن لگن

منم‌همینم‌جونم در میاد
دراز میکشم بالشت لای پام نباش ک اصلا نمیتونم پاهام رو هم بزارم
این سمت میشم ناله می‌کنم اون سمت میشم بازم همین طور انقد درد میکنه خوب هم نشد اصلا 🫠

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۶ ماهگی
مامان 🍓جانان🍓 مامان 🍓جانان🍓 ۲ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وهفتم بارداری