خانما رفتم سونو رشد وزن بچه 1358 بود
وزنش خوبه ؟

۳ پاسخ

برای ۳۰ هفته کمه عزیزم با دکترت مشورت کن حتما بهت لیدی میل میده من پسرم ۳۰ هفته رفتم سونو وزن ۲ کیلو ۱۰۰ بود

اره خوبه

وزن ۱۳۸۵

سوال های مرتبط

مامان گونای مامان گونای هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 هفته سی‌ویکم بارداری