خانما سونو رشد رفتم ۳۱ هفتم بود وزن بچه ۱۶۰۰کیلو خوبه

۲ پاسخ

آره عزیزم خوبه خداروشکر

اره خوبه برای منم همین بود دکترم گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد