من اومدم سنوی قلب
خیلی استرس دارم دعام کنید🥺🥺

۹ پاسخ

انشالله ک تشکیل شده عزیزم اصلا نگران نباش 🥰😘😘

انشالله که قلب کوچولو تشکیل شده😍💗

انشالله همه چیز خوبه نگران نباش

ان شالله م با دلخوش بیای بیرون🥹🤲

انشاالله همه چی عالی برا مننم دعا کن گلم برم سونو تشکیل شده باشه گلم

نگران نباش😘😘

ایشالا هرچی همون جور باشه که میخوای حتما خبرمون کن ماهم با تو استرس میکشیم😂

وای ایشالا که تشکیل شده نگران نبااااش

عزیزم حق داری ولی بهت قول میدم همه چیز خوبه به خداوند توکل کن منم خیلی استرس داشتم بهت حق میدم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هشتم بارداری