۸ پاسخ

من آمپول نزده بودم کیسه آبم پاره شد ۳۷هفته و ۴ روزم بود دخترم متاسفانه ۱۷ روز بستری شد

آمپول ریه رو اگر زده باشی احتمالا نه
پسر من ۳۶ هفته و پنج روز دنیا اومد نرفت

نه نمیره عزیزم

دختر من ۳۶ هفته بدنیا اومد نرفت

نه از من ۳۵ بدنیا اومد دو ساعت رفت دستگاه

پسرمن ۳۷ هفته و۲ روز دنیا اومددستگاه نرفت

اگه امپول ریه زده باشی فکرنکنم بره

نه نمیره من پسرم اولین روز ۳۷ هفته بود دستگاه هم نرفت

سوال های مرتبط