۴ پاسخ

اکثرا قطره ها یخچالی نیستن . شربتا یخچالی هستن

نه من میذارم به دمای محیط برسه

نهههه من میزارم توی دمای محیط از خنکی بیفته

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بهار قشنگم مامان بهار قشنگم ۳ ماهگی