۷ پاسخ

من دیدم همه خانما تاپیک میزارن مثل شیاف استفاده میشه مطمئنی گفت بخور؟ بپرس حتما

دکتر به من داد گل مغربی ..گفت شبی یکی سوراخ کن بزار تو واژن

عزیزم من از ۳۷ هفتگی به صورت شیاف استفاده میکردم برای نرم شدن دهانه رحم

برای باز شدن دهانه رحم و زایمان راحت تر

خیلیارو دیدم میگن می‌زارن تو واژن ولی ب من گفت بخور 😐

برای باز شدن دهانه رحم

برا اینکه دهانه رحمت نرم کنه و باز بشه

سوال های مرتبط