۶ پاسخ

اگه درد نداری اره . من همون شب اول به پهلو خوابیدم

من نمیتونستم کلا نشسته روی مبل میخوابیدم تا ده روز

اگر بتونی که مشکلی نیست

اگه بتونی میشه

اگه میتونی دراز بکش

من که نمی تونستم به پهلو دراز بکشم. انگار محتویات شکمت جا به جا میشن. به بخیه ام فشار میاد.

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد