۲ پاسخ

معمولاً روزای اول احتمال داره که منفی بزنه
اگه میخوای ازمایش ندی و فقط بیبی چک بزنی دو هفته حداقل صبرکن
ولی اگه ازمایش بدی بهتر و مطمئن تره

اون ديگ بدردنميخوره

سوال های مرتبط

مامانه آینده مامانه آینده قصد بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری