۵ پاسخ

مامان دنیز منم موقع پهلو ب پهلو شدن کلی صدا میشنوم از کمرم اینا
مال من درد اصلا نداره
شنا چیکار کرذی دکتر رفتی ؟

تا ۲۴ساعت شیر ممنوع بوتاکس سمه

پس خداروشکر بنظرتون خوبه بزنم اولین بارمه چه مارکی زدین؟

اره باباربطبنداره من زدم بابد ۶ خماه بگدره ربطی نداره به شبر

مواد بوتاکس داخل شیر نمیاد

سوال های مرتبط