۲ پاسخ

از داروخونه نیستاتین بگیر هر شش ساعت بریز تو دهنش ، بهتره موقع خواب بریزی که بمونه دهنش ، اگه شیر خودتو میدی به سینه خودتم بزن

نه ببر دکتر دارو میده لنا 1 ماهش بود گرفت

سوال های مرتبط