۳ پاسخ

سلام عزیزم شما پیش دکتر حقی زایمان طبیعی داشتین چجوری کارشون خوب بود راضی بودین ازش

نه بابا مال من خورد ولی کم گلم میشه به درخواست بدی داشته باشمت من پرم

برای منکه دکترم گفته یکمش مشکلی نی

سوال های مرتبط

مامان 💗🌸نیکا🌸💗 مامان 💗🌸نیکا🌸💗 ۱ سالگی