خانمایی که اولین بارداریشونه . چند هفتگی حسش کردین؟
من اصلا حسش نکردم🥺

۱۷ پاسخ

من دوسه روزیه ک حسش میکنم🤭 🥰

17 هفته

منم‌فعلا گاهی انگار ی لرزشی‌ولی هنوز تکوناش احساس نمیکنم

۱۹ هفتگی به بعد 🥹🥹🥹

۱۹هفته که کامل شد

صبا ساعت ٦ فقط ميفهمم يه چيزي وول ميخوره تو شكمم تازه دو روزه خيلي باحاله

۱۹ هفته

من نبضش رو حس میکنم یه چیزایی هم مثل سفت شدن یه طرف شکم حس کردم ولی نمی‌دونم نی نی بوده یا نه

من از ۱۴ هفتگی حس میکنم 🫠😉

۱۶هفتگی

دوسه روزه حسش میکنم

میگن اولاش مثل این میمونه که حباب تو شکمت میترکه

یه هفتس حسش میکنم

من دیشب کاملا حسش کردم🥹

16-17 هفته

منم هنوز چیز خاصی حس نکردم

۱۹هفتگی یا۲۰ بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری