۱۴ پاسخ

ببین خودتو با دیگران مقایسه نکن
هرکسی تو یک شرایطی بزرگ شده و ....
یکی تو ارامش بزرگ شده و الانم شوهر خوبی داره و ادم ارومی هست
یک نفر تو استرس و دعوا بزرگ شده و عصبی شده حتی اگر شوهرش ادم خوبیه
یک نفر هم نه گذشته ارومی داشته نه حال ارومی

سلام گاهی اره گاهی نه..‌. نزدیک پریودی خیلی وحشی میشم دست خودم نیس داد نمیزنم ولی خب دعوا میکنم بچه هارو چپ و راست و تهدید میکنم ک خیلی بده کارم بیشتر انرژی منفی میده به ادم

بله خیلی خیلی

متاسفانه اره

زیادددد دددددد دیگ خودمو نمیشناسم بعضی وقتا میگم من کیم اینجا چیکار میکنم اینا کین چطور شدن بچه من 😂

منم همینم داد و بیداد بکن و نکن با دخترم بعضی وقتا دیگه خسته میشم از بس جیغ میزنم وسواسی شدم و بی‌خواب از بس نخوابیدم عادت کردم الان ساعت ۱۲:۳۸دیقه و من خواب ندارم صبحا هم بچه ها ساعت ۸ بیدارن احساس میکنم بخاطر همین عصبی شدم چون استراحت ندارم

ما اوایل زیاد بود ، الان کم شده ، اگه باشه هم سعی میکنیم بخاطر بچه کوتاه بیایم !

بیشتر مواقع سعی میکنم کنترل کنم جدیدا دیگه بیخیال شدم سرهرچیزی داد نمیزنم

اره من کل شبانه روز در حال داد زدنم
دخترم خییییلی اذیت کنه

بسیار زیاد

منم‌عصبی میشم 🥲🥲🥲

ی مدتی فراووون، تا دلت بخواد عصبی شدم

سلام
نه

من که خرم

سوال های مرتبط