۴ پاسخ

هزینه های پزشکی وحشتناک رفتن بالا بی ترمز اگر بیمارستان دولتی خوب تو شهرتون هست برید اشکالش چیه؟خدایی ظلمه اینهمه پول اونم بیشتر تو زایمان طبیعی

منم بیمارستان خصوصی قیمت گرفتم خیلی بالاس . تصمیم گرفتم برم دولتی 🫠

حافظ بهتر شوشتری هست که
من یبار رفتم شوشتری تو بخش پذیرش کار داشتم افتضاح بود نظم نداشت
زن حامله زاییده بود راه می‌رفت بچه تازه دنیا اومده بود تو از اون بخش میوردن تو بخش پذیرش رد میشدن بد بود
ولی حافظ رفتم نظمش بهتره

عه
چجوریه ک شوشتری همه چی رایگانه؟؟

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری