۱۲ پاسخ

نوش جان🧡

ظرف تو منم دارممم

من هوس ترش و شیرین میکنم

سلام نوش جونت میشه دستورشو بذاری پسرم خیلی دوس داره تا نپختم

چه بشقاب قشنگییییی

نوش جان
عیب نداره انگار آدم همش افت قند و افت آهن پیدا میکنه بدنش کشیده میشه بسمت شیرینی

نوش جونتتت

نوش جونت منم همینطورم موقع پریودی دلم هوس میکنه

منم امروز کاچی پختم نوش جونت

منم قبلا اینطوری بودم اصلا تا کاچی نمیخوردم نمیتونستم سر پا بشم الان یه ساله بهترم فقط بعضی دوره ها دردم زیاده باقیش عادیه
انشاالله شما هم خوب بشی

منم این روزا همینم🤦🏻‍♀️

اووووف چه خوش رنگه😍🤌

سوال های مرتبط

مامان محمد وعلی وحلما مامان محمد وعلی وحلما ۵ سالگی