سلام عزیزم بهتری دیگه لک ندیدی
من هشت هفته رفتم گفت دیده میشه کلا خالی کن ک اذیت نشی. انتی ک بچه بزرگترم هست
عزیزم شما لکه بینیت قطع شد ؟استراحت مطلقی ؟
اره عزیزم یکم باید پر باشه هم سونو انتی هم سونوانومالی درهر صورت بهتر تشخیص میدن
نه ولی مال من پربودگفت طول سرویکس دقیق دیدم خوب بود
سلام نه نیازی نیست فقط قبلش آبمیوه بخور که بیدار بشه
نه خیلی در حد یه اب میوه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.