۱۱ پاسخ

ن.

فرقی نداره

هنوز تو ۱۲ هفتگی بچه تو لگن هست کی دیگه میره تو شکم

بستگی به جایی که میری داره میگن چون تو ۱۲ هفته بچه هنوز تو لگنه پر باشه واضح تر دیده میشع برای آنومالی اینا باید مثانه خالی باشه

وقتی نوبت میگیری خودشون بهت میگن که آب بخوری یا نه به من که گفت مثانت پر باشه نیم ساعت قبلشم یه چیز شیرین بخور تا جوجه بیدار باشه تموم میخوره میبینیش خیلی حس خوبیه

عه جالبه خوب من اصفهان سونو مرکزی میرم زنگ بزنم بپرسم

به من گفت اب بحور زیاد

اره نیمه پر

باید زنگ بزنی از سونوگرافی که میری بپرسی هرجایی یجوره
به من گفت باید خالی باشه

نه نیازی نیس

نیم پره

سوال های مرتبط

مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری