۴ پاسخ

سلام عزیزم من امروز ویزیت دکتر پناهی شدم قرار شد برم بیمارستان ارمان برای سزارین

دکتر منم هست یکشنبه میخوام برم پیشش.
شما چرا میری پیشش؟بارداری پر خطری؟

سلام‌، پزشک منم هستن ب من گفتن برم امام برای سزارین ، کسی اطلاعات درست نمیده

این همونی ک پریناتولوژی
بعد دکتر قطبی زاده و حنطوش فک کنم
دکتر خوبیه

سوال های مرتبط