۸ پاسخ

تو پیتزا خوری درست کن زیرش سلفون بکش بعد که همرو ریختی دربیار برش بده بذار تو یه ظرف سرو

تو قابلمه گرد، تو مرغ خوری گرد، تو هر ظرف گردی که لبه داره نایلون بکش و درست کن

تو قابلمه

تو ماهیتابه من درست کردم تو مرغ خوری .... هرظرف لبه داری میشه توش سلفون بنداز

داخل ظرف پیرکس مرغ خوری مشما چرب کن بنداز تهش

اگه یخچالیه پلاستیک پهن کن
اگه داخل فر کاغذ روغنی راهکار اخره

اگه یخچالیه تک نفره درست کن

یخچالی یا تو فر میخوای بپزی؟

سوال های مرتبط