۹ پاسخ

اتفاقا اصلا درد نداره ولی خونریزی زیاد داره

ن اتفاقا خیلیم راحته
ینی من قبل حاملگی خیلی درد میکشیدیم ولی الان ن

من مثل همیشه بودم

دردی ندارع ولی خیلی شدید خیلی

من هنوز نشدم🥲

من درد نداشتم زیاد،خونریزیم سه روز اول شدید بود بعد معمولی

وای منی ک هنوز نشدم
از ی طرف دوست ندارم بشم از ی طرفم همش توهم حاملگی میزنم

نه اتفاقا خیلی راحتره...من که قبل بارداریم‌پریود میشدم زمینو چنگ میزدم الان پریود میشم فقط کمرم یکم سنگین میشه...من‌دخترم ۶ ماهه بود پریود شدم
۲ماه اول بعد زایمانمم که خونریزی و لک بینی داشتم
کلا ۳ ماه این وسطا پریود نشدم....بخته منه😅🤦‍♀️

و منی که هنوز نشدم😶🫠

سوال های مرتبط