اتفاقا اصلا درد نداره ولی خونریزی زیاد داره
ن اتفاقا خیلیم راحته
ینی من قبل حاملگی خیلی درد میکشیدیم ولی الان ن
من مثل همیشه بودم
دردی ندارع ولی خیلی شدید خیلی
من هنوز نشدم🥲
من درد نداشتم زیاد،خونریزیم سه روز اول شدید بود بعد معمولی
وای منی ک هنوز نشدم
از ی طرف دوست ندارم بشم از ی طرفم همش توهم حاملگی میزنم
نه اتفاقا خیلی راحتره...من که قبل بارداریمپریود میشدم زمینو چنگ میزدم الان پریود میشم فقط کمرم یکم سنگین میشه...مندخترم ۶ ماهه بود پریود شدم
۲ماه اول بعد زایمانمم که خونریزی و لک بینی داشتم
کلا ۳ ماه این وسطا پریود نشدم....بخته منه😅🤦♀️
و منی که هنوز نشدم😶🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.